NMA ICT Solutions beschikt over een deskundige en ervaren servicedesk. Bovendien zijn wij door middel van één simpel telefoontje te bereiken en hebt u bij ons geen last van lange wachttijden. Onze servicedesk staat altijd voor u klaar en wij lossen vrijwel alle problemen snel voor u op.

Wij staan op kantoortijden tot uw beschikking, maar indien u de uitgebreide Support Solution hebt kunt u van 07:00 tot 19:00 uur terecht. Met de uitbreiding “24/7″ kunt u zelfs op alle uren van de dag bellen!

Voor de goede orde onderstaand overzicht, zodat u ons makkelijk kunt bereiken.

024-374 32 61 – 1ste lijn servicedesk; tijdens kantoortijden voor iedere relatie beschikbaar. Van 07:00 tot 08:30 uur en van 17:00 tot 19:00 uur ook voor relaties met “Zorgbeheer” en “Calamiteiten”.

024-374 32 74 – ons algemene telefoonnummer; uw gesprek wordt aangenomen door één van onze telefonistes die u desgewenst doorzet met een servicedesk medewerker.
Bereikbaar van 08:30 uur tot 17:00 uur. Hierbuiten kunt u via een toetskeuze onze 24/7 dienst bereiken (indien dit in uw contract geregeld is).